SIMON CHANG / DELAVNICA / OSEBNI PROSTOR

16. OKTOBER - 27. NOVEMBER 2020

O delavnici

Fotografska delavnica Personal space / Osebni prostor je del spremljevalnega programa Simonove razstave (Shepherds and the Slaughterhous / Pastirji in klavnica) v Galeriji Fotografiji v oktobru in novembru 2020. 

Delavnica je primerna tako za tiste, ki se s fotografijo ukvarjajo poklicno, kot tudi za tiste, ki jim ukvarjanje s fotografijo pomeni kvalitetno preživljanje prostega časa, in ki si želijo skozi fotografijo pripovedovati zgodbe in skozi sestavljanje podob (ali drugega vizualnega materiala) predstaviti osebno izkušnjo, dogodek ali celo poezijo.

 

Na delavnici se bo aktivno delalo na teksturi in plasteh pripovedi skozi fotografijo, ob zaključku pa bo vsak udeleženec izdelal prototip fotoknjige ali fotografski zine, ki bo osredotočen na določeno tematiko / zgodbo.

 

Cilj 5 dnevne (skupaj 15 ur) delavnice bo editiranje in reflektiranje. Editiranje je proces globokega in razmišljujočega vpogleda v nabor posnetkov, z namenom, da se do njih pristopi kritično, se jih oceni in izloči šibkejše ter med posnetki najde nekaj izjemnega.

 

 

Cilj delavnice

 

Editiranje je proces, ki je oseben in kontemplativen.

Ob delu s Simonom se bodo udeleženci naučili objektivno in kritično obravnavati lastna dela spoznali bodo različne metode in na koncu bo vsak izbral tisto metodo editiranja, ki mu najbolj ustreza. Da bodo lahko oblikovali serijo podob, se bodo morali soočiti z lastnimi obsesijami in kontradikcijami. Namen delavnice (Osebni prostor) je prav to, da se udeleženci poglobijo v intimen odnos med njimi samimi in njihovimi fotografskimi zgodbami.

 

Delavnica se bo začela z osnovnim tematskim uvodom in odprto diskusijo o nalogah delavnice, prihodnjih sestankih, možnih idejah in načrtu vsakega posameznega udeleženca za izvedbo prototipa fotoknjige / zina, itd.

Večino časa bo posvečenega pogovoru o posameznih izborih in vrstnem redu fotografij v  zgodbah, dokler vsak udeleženec ne bo prišel do najbolj privlačnega in poetičnega načina za zgradbo zgodbe.

* Da bo debata o izboru potekala lažje, morajo udeleženci s seboj prinesti svoje dosedanje delo (natisnjeno na testne printe 10x 15 cm).

 

* Zadnji dan delavnice bomo posvetili predstavitvam vseh udeležencev, ki bodo nato javnosti svoje končno delo predstavili v Cankarjevem domu na Slovenskem knjižnem sejmu, v okviru Fotocone.

 

Delavnica bo potekala večinoma v angleškem jeziku.

 

 

O Simonu Changu

 

Simon Chang je bil rojen v Taipeiu na Tajvanu leta 1978. 

Kot dokumentarni fotograf živi in dela v Evropi od leta 2003, s poudarkom na zgodbah o ljudeh, katerih glas je redko slišan, skupnostih, ki jih obča družba ignorira, o duševnih motnjah v regijah nekdanjega konflikta, itd. Kmalu po tem, ko je diplomiral na oddelku za komukacijsko umetnost na univerzi Fu-Jen Catholic University in Taipei, se je preselil v Prago na Češko ter leta 2014 nadaljeval študij na praški FAMU (Film and Television Academy of the Performing Arts). Od leta 2010 živi v Ljubljani.

Simon je prejemnik številnih nagrad Slovenia Press Photo v kategoriji najboljša zgodba (ljudje/šport) v letih 2011, 2012 in 2015. Prejel pa je tudi nagrado Kaoshuing in dvakrat nagrado Golden Tripod, dve izmed najbolj prestižnih nagrad za sodobno umetnost in založništvo na Tajvanu (2011, 2018 in 2020). Njegova dela so bila razstavljena v muzejih in galerijah v Evropi in Aziji, med drugim v muzeju Reina Sofia v Madridu (Španija), National Centre for Contemporary Arts v Moskvi (Rusija), Cankarjevem domu v Ljubljani (Slovenija), Balassijevem inštitutu - Collegium Hungaricum Berlin (Nemčija), Trieste Contemporanea (Italija), Taipei Fine Arts Museum (Tajvan), National Art Museum Beijing (Kitajska), itd. 

 

 

Kratek načrt dela & urnik delavnice

 

16.10.2020 (Pet.) - # 01

Predstavitev tematik delavnice【Personal space / Osebni prostor】/ Pregled portfolia in obstoječih del udeležencev

 

22.10.2020 (Čet.) - # 02

Editiranje / izbor in primeri

 

05.11.2020 (Čet.) - # 03

Editiranje / vrstni red in primeri

 

12.11.2020 (Čet.) - # 04

Editiranje / vrstni red + končni izbor. Potrditev vrste papirja, postavitve knjige, vključno s pisavo, naslovnico in zadnjo platnico, testni printi, itd

 

19.11.2020 (Čet.) - # 05
Predstavitev končnega dela

 

27.11.2020 (Pet.) - # 06

Predstavitve končnih knjig udeležencev delavnice (Cankarjev dom / Slovenski knjižni sejem 2020, prostor Fotocone)

 

Prijave : info@galerijafotografija.si (v mejlu navedite ZADEVA:  DELAVNICA OSEBNI PROSTOR / PERSONAL SPACE)


Cena delavnice: 200 eur (vključen 22% ddv) 

 

 

 

  Referenčne knjige

Diane Arbus, eds Doon Arbus and Marvin Israel (Aperture, 1972). 

 

Diane Arbus: Magazine Work, eds Doon Arbus and Marvin Israel (Aperture, 1984). 

 

Richard Avedon, Evidence 1944-1994, with essays by Jane Livingston and Adam Gopnik (Random House, 1994). 

 

Richard Avedon, The Sixties, text by Doon Arbus (Random House, 1999). 

 

Richard Avedon and James Baldwin, Nothing Personal (Atheneum, 1964). 

 

Richard Avedon and Truman Capote, Observations (Simon & Schuster, 1959). 

 

Julia Margaret Cameron's Women, by Sylvia Wolf (The Art Institute of Chicago, 1998). 

 

Henri Cartier-Bresson, The Decisive Moment (Simon & Schuster, 1952). 

 

Robert Frank, The Americans, with an introduction by Jack Kerouac (Grove Press, 1959). 

David Hockney, Cameraworks, with an essay by Lawrence Weschler (Knopf, 1984). 

 

David Hockney, Hockney on Photography, with conversations with Paul Joyce (Harmony Books, 1988). 

Jacques Henri Lartigue, Diary of a Century, ed Richard Avedon (Viking Press, 1970). 

 

Sally Mann, Immediate Family, with an afterword by Reynolds Price (Aperture, 1992). 

 

Irving Penn, Centennial (Metropolitan Museum of Art, 2017). 

 

Irving Penn, Worlds in a Small Room (Grossman, 1974). 

 

Georgia O'Keeffe, a Portrait by Alfred Stieglitz, with an introduction by Georgia O'Keeffe (Metropolitan Museum of Art, 1997). 

 

Anders Petersen by Anders Petersen (Maxstrom, 2013). 

October 16, 2020