Simon Chang
Na pol doma / 1/2 Hometown 12, 2025
120 mm film, srebroželatinasta fotografija na Ilford foto papirju / 120 mm film, gelatine silver print on Ilford fiber paper
57 x 57 cm
edicija 3 + 1 AP / edition 3 + 1AP
Series: NA POL DOMA / 1/2 HOMETOWN
podpisana in datirana / signed and dated
For the English version please scroll down. O SERIJI »Fotografij rojstnega Tajvana ne kažem prav pogosto. Skoraj nikoli. V Evropi živim že več kot 20 let. Prišel sem leta 2003....
For the English version please scroll down.
O SERIJI
»Fotografij rojstnega Tajvana ne kažem prav pogosto. Skoraj nikoli. V Evropi živim že več kot 20 let. Prišel sem leta 2003. Tajvan je zame postal nekaj vmes; nekaj, česar ni več, a še ni povsem izginilo. Napol dom. Pogrešam ga na prav nepričakovane načine, sploh, ko zagledam morje. Takrat pride domotožje. Pa ne ravno po domačem kraju, ampak bolj po občutku. Po domu, ki ga ni. Ko gledam fotografije, ki sem jih posnel na Tajvanu, se mi zdi, da gledam prizore iz filma. So spomin in fikcija hkrati. Ne vem več, koliko so resnični. Vem le, da je polovica posledica hrepenenja …« – Simon Chang
ABOUT THE SERIES
O SERIJI
»Fotografij rojstnega Tajvana ne kažem prav pogosto. Skoraj nikoli. V Evropi živim že več kot 20 let. Prišel sem leta 2003. Tajvan je zame postal nekaj vmes; nekaj, česar ni več, a še ni povsem izginilo. Napol dom. Pogrešam ga na prav nepričakovane načine, sploh, ko zagledam morje. Takrat pride domotožje. Pa ne ravno po domačem kraju, ampak bolj po občutku. Po domu, ki ga ni. Ko gledam fotografije, ki sem jih posnel na Tajvanu, se mi zdi, da gledam prizore iz filma. So spomin in fikcija hkrati. Ne vem več, koliko so resnični. Vem le, da je polovica posledica hrepenenja …« – Simon Chang
ABOUT THE SERIES
"I don’t often share photographs of Taiwan—my homeland. In fact, I almost never do.
It’s been over twenty years since I lived there. I moved to Europe in 2003, and since then, Taiwan has become something in between: not fully here, not fully gone. A “1/2 Hometown.”
I miss it in quiet, unexpected ways—especially when I see the sea. That’s when the homesickness hits. Not always for a place, but for a feeling. For the version of home I’m not in.
When I look at the images I’ve taken of Taiwan over recent years, they feel almost like scenes from a movie—part memory, part fiction. I’m not sure how real they are anymore. All I know is, half of them come from longing..." – Simon Chang
* denotes required fields
We will process the personal data you have supplied to communicate with you in accordance with our Privacy Policy. You can unsubscribe or change your preferences at any time by clicking the link in our emails.
