Tanja Lažetić5 Rož 8 Fotografij

12.02.2019 do 23.03.2019
Ura otvoritve: 19.00

Tanja Lažetić, 5 rož 8 fotografij   Rada opazujem odpiranje popkov. Čakam tisti poseben trenutek, ko je cvet popolnoma odprt. Takrat jih fotografiram. Umetne so, čeprav rastejo in se razvijajo, zato iščem pravo barvo tega kar vidim. Tudi popke fotografiram, ampak ne sušenja in gnitja, ker okrasne rože niso bile narejene zato, da bi se […]

Rojena v Ljubljani. Živi in dela v Ljubljani, Sloveniji.

1987-1993 Študij na fakulteti za Arhitekturo, Univerza v Ljubljani

1995 Prva nagrada na International Competition of Design - Trieste Contemporanea, Trst, Italija

1999 rezidenca v New Yorku s štipendijo Ministrstva za kulturo Republike Slovenije in SCCA-Ljubljana

2001 rezidenca na Dunaju s štipendijo KulturKontakt, Avstrija
        Nominacija na //international media/art award, ZKM, Karlsruhe, Nemčija

2005 rezidenca v Berlinu s štipendijo Ministrstva za kulturo Republike Slovenije

2011-2014 member of an international artist group ABC (Artists' Books Cooperative)

2013 rezidenca v Londonu s štipendijo Ministrstva za kulturo Republike Slovenije

2014 rezidenca v Holonu, Izrael, s štupendijo The Israeli Center for Digital Art

2015 Nagrada Unicum 2015 na III Mednarodnem trienalu keramike, Ljubljana
         rezidenca v Shanghaiu, Kitajska, s štipendijo The Swatch Art Peace Hotel
         Bronasta nagrada na Drugem mednarodnem festivalu Nanjing, Nanjing, Kitajska

2017 priznanje Rihard Jakopič, Ljubljana, Slovenija
         rezidenca v Nida Art Colony, Litvanija

 

SAMOSTOJNE RAZSTAVE:

2017
- The Witch is not at Home, Kiosk, Nida Art Colony, Litvanija
- Billion Dinar Girl, Gong Gallery, Solkan, Slovenija, Curator: Nataša Kovšca

2016
- If we weren’t here...look, immediately the grass is growing, Institute for Contemporary Art, Zagreb, Kurator: Janka Vukmir 
- Gasoline Stations, Again, Gallery Spot, Zagreb, Kurator: Sandra Krizić Roban
- What’s Art Got to Do with It?, Škuc Gallery, Ljubljana, Kurator: Vladimir Vidmar

2014
- 6 Swimming Pools behind Broken Glass, The Israeli Center for Digital Art, Holon, Israel, Kurator: Ran Kasmy-Ilan

2010
- The Migrants, P74 Gallery, Ljubljana

2006
- Dialogue in the Kitchen, Volume I, P74 Gallery, Ljubljana

2005
- The Rustling of Our Native Forests (z Dejanom Habichtom), P74 Gallery, Ljubljana

2004
- The State of Things (z Nino Mesko), City of Women, Ljubljana

2003
- The Big Erotic Calendar (z Dejanom Habichtom), P74 Gallery, Ljubljana

2002
- Patterns (z Dejanom Habichtom), Cankarjev dom-Small Gallery, Ljubljana

2001
- Weather report (z Dejanom Habichtom), CIX Gallery, Skopje (Makedonija)
- Out of the blue (z Dejanom Habichtom), Gallery of Contemporary Art, Celje
- Snapshot (z Dejanom Habichtom) Ivan Grohar Gallery, Skofja Loka

2000
- Hansel & Gretel (z Dejanom Habichtom), Alkatraz Gallery, Ljubljana

1999
- Traces (z Dejanom Habichtom), P74 Gallery, Ljubljana

1994
- Three Side Screens, ŠOU Gallery, Ljubljana

 

SKUPINSKE RAZSTAVE:

2018

- Heavenly Beings: Neither Human nor Animal, Museum of Contemporary Art Metelkova, Ljubljana, Kuratorji: Zdenka Badovinac, Bojana Piškur
- 20 Years of Nova Gorica City Gallery, Nova Gorica, Slovenija
- IV. International Ceramic Triennial Unicum, National Museum Slovenija, Ljubljana
- Selection from the Collection, Museum of Contemporary Art Metelkova, Ljubljana, Kurator: Bojana Piškur

2017

- Revealed views, Miklova House Gallery, Ribnica, Slovenija, Kurator: Polona Lovšin
- Utopia / Dystopia: Architecture, City, Territory, City Art Gallery of Ljubljana, Kurator: Alenka Trebušak
- O Livro Disperso / The book Dispersed, Casa das Artes, Porto, Kurator: Unstable Media
- The Most Beautiful Place in the World, Gallery of Fine Arts, Osijek, Hrvaška, Kurator: Sandra Križić Roban

2016

- Pixxelpoint 2016, Kulturni dom Nova Gorica, Slovenija, Kurator: Rene Rusjan
- I.A.S.A  International Artist Space Agency, Dizaldov Gallery, Berlin
- The Glass Celling, K18 Gallery, Maribor, Slovenija, Kurator: Irena Borić
- The 3rd Nanjing International Art Festival - Parallel Exhibition, Kitajska, Kurator: Yu Liang
- XVIII Fotosrečanje, Kulturni dom Gorizia, Italija
- The Most Beautiful Place in the World, Klovičevi Dvori Gallery, Zagreb, Hrvaška, Kurator: Sandra Križić Roban
- Ed Ruscha: Books & Co., Gagosian Gallery - Beverly Hills, USA, Kurator: Bob Monk
- On Revolution's Road, Museum of Yugoslav History, Beograd, Srbija, Kurator: Marko Jenko
- On Revolution's Road, Moderna galerija, Ljubljana, Kurator: Marko Jenko
- Beyond the Globe | 8th Triennial of Contemporary Art – U3, Moderna galerija, Ljubljana, Kurator: Boris Groys
- Timeless Ophelia,  Cankarjev dom, Ljubljana, Kurator: Vasja Nagy

2015

- Crises and New Beginnings: Art in Slovenia 2005–2015, Museum of Contemporary Art Metelkova, Ljubljana, Kuratorji: Bojana Piškur, Igor Španjol, Vladimir Vidmar 
- Pixxelpoint, Media Art Festival, Nova Gorica, Slovenija, Kurator: Igor Štromajer
- Nika Špan: Was it a car or a cat I saw, Škuc Gallery, Ljubljana, Kurator: Vladimir Vidmar
- Re: Follow-ed (after hokusai), Cabinet Du Livre D'Artiste, Universite Rennes, Francija, Kuratorji: Michalis Pichler, Tom Sowden
- The Second International Nanjing Festival 2015, Nanjing, Kitajska
- Between Democracies 1989-2014: Commemoration and Memory, University of Johannesburg, Južna Afrika, Kuratorji: Judy Peter & Richard Gregor
- A Big Mess, Big Space, Shanghai, Kitajska
- III International Ceramic Triennial Unicum, National Museum Slovenija, Ljubljana
- Ed Ruscha: Books & Co., Gagosian Gallery - Pariz, Francija, Kurator: Bob Monk
- A Bag of Fibes, Bezalel Academy of Arts and Design, Jerusalem, Izrael, Kurator: Ran Kasmy-Ilan


2014

- Mundus Vadit Retro, Kibla Portal, Maribor, Slovenija, Kuratorji: Aleksandra Kostič, Žiga Dobnikar
- Brighton Photo Biennal, Brighton, UK
- City Perspectives, Photon Galerie, Dunaj, Avstrija, Kuratorji: Dejan Sluga, Vesna Bukovec, Metka Zupanič
- Fluxjob, Minnesota Center for Book Arts, Minneapolis, ZDA, Kuratorji: Jeff Rathermel and Keith Buchholz


2013

- +386 Impressions, Calcografía Nacional, Real Academia de Bellas Artes de San Fernando, Madrid, Španija, Kurator: Breda Škrjanec
- Festival der Regionen - Digging Up, Eferding, Avstrija
- Ed Ruscha Books & Co., Museum Brandhorst, Munchen, Nemčija
- Directed: The Intersection of Book, Film and Visual Narrative, Minnesota Center for Book Arts, Minneapolis, Kurator: Jeff Rathermel
- Dowry, Collegium Artisticum, Sarajevo, BIH, Kurator: Dunja Blažević
- Ed Ruscha Books & Co., Gagosian Gallery, New York
- A Fair, University of Kansas Art + Design Gallery, Lawrence, Kansas, Kurator: Travis Shaffer

2012

- Dowry, Nova Gallery, Zagreb, Hrvaška, Kurator: Dunja Blažević
- The Ed Show, The Digital Art Gallery London South Bank University, London
- Beetwen the real and reality, Gallery Third Belgrade, Beograd, Srbija, Kurator: Jelena Veljković
- ABCED, Mews project Space, London
- Dowry, Center fro Cultural Decontamination, Beograd, Srbija, Kurator: Dunja Blažević         
- Hidden Publics, Motorenhalle, Dresden, Nemčija, Kuratorji: Andrea Domesle, Walter Seidl
- The Artist Book in Slovenia 1966-2010, AKTO 7- Festival for Contemporary Arts, Bitola (MAK), Kurator: Tadej Pogačar
- Video in Progress 2 / City Perspectives, Videolake Festival, Tihany, Balaton Lake, Madžarska, Kuratorji: Vesna Bukovec, Metka Zupanič
- HELP/LESS, Printed Matter, New York, Kurator: Chris Habib
-  Dowry, Trieste Contemporanea, Trieste, Italija, Kurator: Dunja Blažević
- It doesn’t always have to be beautiful, unless it’s beautiful, Art Gallery of Kosovo, Priština, Kuratorji: Galit Eilat in Charles Esche
- Roaming. Copy-Left, Alkatraz Gallery, Ljubljana, Kurator: Alessandro Castiglioni
- Prints and Impressions, International Centre of Graphic Arts, Ljubljana, Kuratorji: Breda Škrjanec, Božidar Zrinski
- Dowry, Museum of Contemorary Art Metelkova, Ljubljana, Kurator: Dunja Blažević
- Hidden Publics, Emil Filla Gallery, Ústí nad Labem, (Češka), Kuratorji: Andrea Domesle, Walter Seidl
- 20 for 15, P74 Gallery, Ljubljana, Kurator: Tadej Pogačar


2011

- The Artist’s Book in Slovenia 1966 – 2010, The Digital Art Gallery London South Bank University, London, London, Kurator: Tadej Pogacar          
- Photoobjects, Simulaker Gallery, Novo mesto (Slovenija), Kurator: Jan Babnik
- Follow-ed (after Hokusai), P74 Gallery, Ljubljana, Winchester Gallery, Winchester, Arnofini Gallery, Bristol, Kuratorji: Michalis Pichler, Tom Sowden
- Hidden Publics,Skuc Gallery, Ljubljana, Kuratorji: Andrea Domesle, Walter Seidl


2010

- Hidden Publics, Graz, Kuratorji: Andrea Domesle, Walter Seidl
- 9+9, International Centre of Graphic Arts, Ljubljana, Kuratorji: Breda Skrjanec, Bozidar Zrinski
- The Artist Book in Slovenia 1966–2010, Kresija Gallery, Ljubljana, Kurator: Tadej Pogacar
- Mladi levi Festival, Ljubljana
- U3 - An Idea for Living, Museum of Modern Art, Ljubljana, Kurator: Charles Esche
- The Renaming Machine, Open Space, Dunaj, Kurator: Suzana Milevska
- At Home: Architects France and Marta Ivanšek, Museum of Modern Art, Ljubljana, Kuratorji: Martina Malesic and Anja Planiscek
- Sweet Nowhere, City Art Museum, Ljubljana, Kurator: Alenka Gregoric


2009

- Video in Progress 2: City Perspectives, Parakino, Laznia Centre for Contemporary Art, Gdansk, Kuratorji: Vesna Bukovec, Metka Zupanič
- Political practices of (post-) Yugoslav art, Museum of Yugoslav History - Museum 25th of May, Beograd, Srbija, Kurator: Jelena Vesic
- Around the World of Art in 4.380 days, Alkatraz Gallery, Ljubljana, Kurator: Saša Nabergoj
- namaTRE.ba 3, Academy of Fine Arts, Trebinje, BIH
- 28th Biennial of Graphic Arts, International Centre of Graphic Arts, Ljubljana, Kurator: Božidar Zrinski
- The Renaming Machine, Miroslav Kraljevic Gallery, Zagreb, Kurator: Suzana Milevska
- Photonic Luminatic, Photoport Gallery, Bratislava, Kultur Zentrum Korotan, Vienna and Cankarjev dom, Ljubljana, Kurator: Dejan Sluga
- Closed for annual leave!, Škuc Gallery, Ljubljana, Kurator: Alenka Gregoric


2008

- (Not) a Photograph, Obalne galerije Piran, Kurator: Vasja Nagy
- Obviously, it's not obvious / GIFT, P74 Gallery Ljubljana, Kurator: Lotte Juul Petersen
- Video in Progress2 / City Perspectives, Photon Gallery, Ljubljana, Kuratorji: Vesna Bukovec, Metka Zupanic
- Museum in the Street, Museum of Modern Art, Ljubljana, Kuratorji: Zdenka Badovinac, Bojana Piskur
- Photonic Luminatic, K2 Contemporary Art Center, Izmir (Turčija)
- A Third Look, International Centre of Graphic Arts, Ljubljana, Kuratorji: Breda Skrjanec, Bozidar Zrinski
- Minus five minutes, P74 Gallery Ljubljana, Kurator: Polonca Lovsin
- Renaming Machine, Jakopic Gallery, Ljubljana, Kurator: Suzana Milevska


2007

- Political, Velenje Gallery, Velenje, Kurator: Maja Skerbot
- K2 SUR*VIVER, Miroslav Kraljevic Gallery, Zagreb
- Lost Highway Exhibition, Škuc Gallery, Ljubljana, Kurator: Alenka Gregoric
- Every Man is a Curator / Jeder Mensch ist ein Kurator, Museum of Modern Art, Ljubljana, Kurator: Zdenka Badovinac
- As in Real Life, P74 Gallery Ljubljana, Kurator: Julia Schäfer


2006

- Arteast Collection 2000+23, Museum of Modern Art, Ljubljana, Kurator: Zdenka Badovinac
- Normalization, dedicated to Nikola Tesla, Gallery Nova, Zagreb, Kurator: WHW
- Intimate (z Dejanom Habichtom), Obalne galerije Piran, Kurator: Vasja Nagy
- Interrupted Histories (z Dejanom Habichtom), Museum of Modern Art, Ljubljana, Kurator: Zdenka Badovinac


2005

- 2 Live, Koroska Fine Arts Gallery, Slovenj Gradec, Kurator: Saso Vrabic
- Territories, Identities, Nets (z Dejanom Habichtom), Museum of Modern Art, Ljubljana, Kurator: Igor Zabel, Igor Spanjol
- obroc/ring, P74 Gallery Ljubljana


2004

- To Think the Space, P74 Center and Gallery, Ljubljana and City Gallery Nova Gorica, Kurator: Dejan Habicht
- The Kitchen (z Dejanom Habichtom), Koroska Fine Arts Gallery, Slovenj Gradec, Kurator: Saso Vrabic
- Twinklings (z Dejanom Habichtom), Gallery of Extended Media, Zagreb, Kurator: Alenka Gregoric


2003

- U3 - Here and There (z Dejanom Habichtom), Museum of Modern Art, L jubljana, Kurator: Christine Van Assche
- My Little World (z Dejanom Habichtom), Gallery of Contemporary Art Celje, Kurator: Nevenka Sivavec
- Replay, P74 Gallery, Ljubljana, Kurator: Dejan Habicht
- Far away (z Dejanom Habichtom), Art Museum Eskilstuna (Švedska),Kurator: Alenka Gregoric
- Intermedial, A+A Gallery, Venice, Kurator: Tadej Pogacar
- Start, Karas Gallery, Zagreb, Kurator: WHW


2002

- Intermedial, Gallery of Contemporary Art Celje, Kurator: Tadej Pogacar
- Decay & Readymade (z Dejanom Habichtom), Feistritz im Rosental (Avstrija), Jesenice (Slovenija), Cave del Predil (Italija), Kurator: Inge Vavra
- Start, City Art Museum Ljubljana, Kurator: WHW


2001

- Women's room / woman's view, ULUPUH, Zagreb, Kurator: Marina Grzinic
-Vulgata (z Dejanom Habichtom), Gallery Trafó, Budimpešta, Kurator: Gregor Podnar
- Machen sie mir dieser Land wieder... (z Dejanom Habichtom), Pavel Haus, Potrna/Laafeld (Avstrija), Kurator: Aleksandra Kostic
- //international media/art award 2001, ZKM Karlsruhe
- Medi@terra, Athens/Sofia/Belgrade/Maribor/Frankfurt
- ARS AEVI, Rendez-vous 3 (z Dejanom Habichtom), Sarajevo, Kurator: Zdenka Badovinac
- Vulgata (z Dejanom Habichtom), Neuer Berliner Kunstverein, Berlin, Kurator: Gregor Podnar
- The Nude in Slovenia (Photography), Jakopic Gallery, Ljubljana, Kurator: Primoz Lampic


2000

- U3 - Vulgata (z Dejanom Habichtom), Museum of Modern Art, Ljubljana, Kurator: Gregor Podnar
- Argos 2000, Vevey (Švica), Kurator: Sigismond de Vajay
- Panoramika (z Matejo Medvedic in Dejanom Habichtom), P74 Gallery, Ljubljana


1999

- The Taste of City (z Dejanom Habichtom), ŠKUC Gallery, Ljubljana, Kuratorji: Gregor Podnar, Tadej Pogačar, Igor Zabel


1997

- This art is recycled, ŠKUC Gallery, Ljubljana

Tanja Lažetić, 5 rož 8 fotografij

 

Rada opazujem odpiranje popkov. Čakam tisti poseben trenutek, ko je cvet popolnoma odprt. Takrat jih fotografiram. Umetne so, čeprav rastejo in se razvijajo, zato iščem pravo barvo tega kar vidim. Tudi popke fotografiram, ampak ne sušenja in gnitja, ker okrasne rože niso bile narejene zato, da bi se postarale. – T. L.

V umetnostni zgodovini skorajda ne poznamo motiva, ki bi bil tolikokrat in na toliko načinov upodobljen, interpretiran in diskutiran, kot cvetje. Rože so nosilke najrazličnejših simbolov in pomenov, katerih razpon sega vse od antičnih mitov Narcisa in Dafne, krščanskih interpretacij rož kot simbolov kreposti in svetopisemskih zgodb, ter romantične literature 19. stoletja in intenzivnih asociacij z ljubeznijo in lepoto. Zaradi svoje zgodovinske vloge v umetnosti so rože tako močen semiotični znak, upodobitev cvetja pa je tako nasičena s kulturnozgodovinskimi pomeni, da se ob pogledu na njihovo podobo nevtralnost popolnoma izmakne in naša percepcija upodobljenega je hote ali nehote prežeta z asociativnimi pomeni. Tega se umetnica Tanja Lažetić dobro zaveda, zato v svojo serijo fotografij 5 rož 8 fotografij vpelje sodobne problematike, preigrava pretekle konotacije cvetja in jih umešča v čas sodobnosti.

Eden od aspektov rož, ki umetnike navdihuje skozi stoletja, je njihova zmožnost neposrednega simboličnega prikaza cikla človeškega življenja – poosebljajo lepoto mladosti v polnem cvetu, venenje srednjih let in končno, neizbežnost smrti. Cvetje je s koncem življenja povezano že z antičnimi miti, najbolj očitno reprezentiranimi z rožami, ki zrastejo iz prelite krvi ali groba umrlega, simbolično naznanjajoč nov začetek ali življenje, ki vzcveti iz smrti. Rezano cvetje kot znanilec ničevosti in minljivosti življenja se najbolj izrazito pojavi v slikarstvu 17. stoletja, ki rože povezuje z motivom vanitas – simbolična upodobitev kratkosti življenja in minljivosti, memento mori, ki nas opozarja na neizbežni konec. Vazno cvetje je v tem kontekstu jasno prepoznaven simbol, saj se mu čas začne iztekati s samim dejanjem utrganja. Umetniki kot je Jan Brueghel so motiv v slikarstvu pripeljali do vrhunca, odražal pa je širšo mentaliteto zahodne katoliške družbe, ki je zemeljsko življenje dojemala kot obdobje moralnega preizkusa pred vstopom duše v posmrtni raj (ali pogubo).

A zahodna družba je danes po svoji percepciji duhovnega in stvarnega sveta popolnoma drugačna od baročnega katolicizma 17. stoletja, dejstvo, ki ga Lažetić v svojem delu jasno izpostavi. Motiv vanitas v opisanem pomenu besede sicer ostaja prisoten v sodobni umetnosti – v fotografiji so počasno odpadanje cvetov in trohnenje cvetlic interpretirali fotografi kot sta Jan Saudek in Michael Wesely. Vendar iskanje lepote v minljivosti in smrti ter svojevrstna poetika trohnečih cvetov umetnice ne prepričata. Rože predstavi ravno nasprotno, kot sijoče, skoraj plastične objekte, katerih propad še zdaleč ni na obzorju. V nasprotju z baročno percepcijo iztekanja življenja so rože Tanje Lažetić odraz družbe, ki se s smrtjo in minljivostjo ne želi, morda celo ne more spoprijemati. Mladost, obstojnost in vizualna izpopolnjenost so vrline najvišje vrednosti, šibkost, bolezen in ostarelost pa prestrašeno zavračamo, na kar opozarjajo vedno bolj obupani poskusi podaljševanja človeškega življenja. Zato so njene rože prirejene, popravljene, »izboljšane« do perfekcije večnega življenja, z digitalno modifikacijo pa iz cvetlic izvabi njihove »prave« barve.

V želji po lepših in obstojnejših cvetlicah jih uvažamo iz tujine, brez ozira na njihovo poreklo. Rože umetnica vidi kot umeten konstrukt, saj sam koncept okrasnih rož vedno manj povezujemo z nabiranjem v naravi ali sajenjem doma. Večino okrasnega cvetja, ki je na voljo v prodajalnah, je uvoženega iz tujine, preko Nizozemske pripeljanega v domače cvetličarne. Lažetić problematizira tovrstne prakse in v tem smislu idejno nadaljuje svoj projekt Migranti, leta 2010 razstavljen v galeriji P74. V projektu raziskuje vprašljivo poreklo naše vsakodnevne hrane, ter opozarja na zaskrbljujoče učinke internacionalnega uvoza. Čeprav je ta aspekt projekta manj izražen pri njenih rožah pa dodatno demonstrira njihov umetni, nenaravni značaj, predvsem pa premišljen odnos umetnice do fotografiranih objektov.

Lepe in dišeče so na svetu zato, da pomagajo pri razmnoževanju rastlin. Majhne cvetove lahko opraši veter, večje rože pa morajo biti prijetnih oblik, privlačnih  barv in predvsem vabljivega vonja, privabiti morajo žuželke, ptice, včasih celo netopirje, ki bodo hodili po njih, v njih vtikali svoje kljunčke, nabirali cvetni prah, pili nektar in tako prenašali pelod s cveta na cvet. – T. L.

Popolnost in lepota, ki sta pričakovani od rezanega cvetja, jasno aludirata na širšo motnjo družbe, ki tovrstne kvalitete zahteva od ljudi – in najbolj očitno od žensk. Povezava rož z ženskami je skoraj samoumevna, vzpostavlja pa se na dveh nivojih. Iz socio-zgodovinskega vidika so bile rože od nekdaj v domeni ženskih umetnic, ki vse do 20. stoletja povečini niso imele dostopa do slikarskih akademij, urjenja v slikanju aktov in veliko-formatnih historičnih kompozicij, pač pa so bile omejene na slikanje tihožitnih šopkov in okolja domačega vrta. Obenem se povezava vzpostavi na ikonografski ravni, saj so bili ženski liki pogosto personificirani z rožami in slednje že od antike povezane s feminilnostjo – nimfa Kloris, ki se z Zefirjevim posilstvom preobrazi v Floro, Dafne, ki se v begu pred Apolonom spremeni v lovor, kasneje pa Marija, ki je velikokrat upodobljena kot vrtnica ali lilija. Rože si z ženskami namreč delijo dve ključni funkciji – predstavljajo ljubezen, lepoto, mladost in nudijo estetski užitek, zaradi svoje vloge oprašenk pa imajo jasno reproduktivno funkcijo s konotacijami erotičnosti in zapeljevanja. Tako Lažetić raziskuje motiv cvetja v relaciji do lastne pozicije umetnice, in se obenem sprašuje o samem načinu upodobitve.

5 rož 8 fotografij je projekt, ki preigrava vprašanja trajnosti, umrljivosti in družbenih pričakovanj. Umetnica odnos med mladostjo, vizualno perfekcijo in umetnim zrcali v svojih rožah. So popolne, žareče, eksotične – namišljene. Takšne rože (in takšni ljudje) ne obstajajo drugje kot v naši domišljiji. Vprašanja, ki jih Tanja Lažetić odpira, so sledeča: bi morale biti rože privlačne, popolne, umetne? Bi takšne morale biti me? In kakšna je cena popolnosti?

 

Hana Čeferin

2019 © GALERIJA FOTOGRAFIJA